loading...
اتنتا

بازدید : 199 14 سال پیش نظرات (0)

تا حالا به رابطه ي دو تا چشم دقت کردي ؟؟ با هم باز ميشن - با هم بسته ميشن - با هم ميخندن - با هم گريه ميکنن - با هم ميچرخن . جالب اينجاس که هيچکدوم هم اون يکي رو نميبينه . دوستي يعني اين !!!! حالا دقت کردي اين دو تا چشم فقط زماني که يه دختر جلوشون ظاهر ميشه يکيشون بسته ميشه و اون يکي باز ميمونه (چشمک) .

نتيجه گيري اخلاقي : دختر حتي بهترين و محکم ترين روابط دوستي رو هم به هم ميزنه

 

بار خواب ديدن تو... به تمام عمر مي‌ارزد پس نگو... نگو که روياي دور از دسترس، خوش نيست... قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است، ولي دل دريايست... تاب و توانش بيش از اينهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد باشد


ترکه توي اتوبوس پر جمعيت پيله كرده بود به راننده و در گوش راننده حرف مي زد. راننده مرتب بهش مي گفت: برو بشين سر جات. اخرش مسافرها به راننده مي گن: اقاي راننده به حرفش گوش كن شايد كاري داره. راننده مي گه: نه بابا اومده به من مي گه: چپ كن يه كم بخنديم


ديشب تو فكرت بودم كه يه قطره اشك از چشمام جاري شد ........ از اشك پرسيدم چرا اومدي؟؟ گفت آخه تو چشمات كسي هست كه ديگه اونجا جاي من نيست


رشتيه دعواش ميشه ميگه: الان ميرم پسر بزرگم رو ميارم، شما هنوز کردها رو نشناختيد


مردهاي مجرد کمتر از مردهاي متاهل عمر ميکنند. اما مردهاي متاهل بسيار بيشتر از مردهاي مجرد آرزوي مرگ ميکنن


دراين بازار نامردي به دنبال چه ميگردي؟ نمي يابي نشان هرگز توازعشق وجوانمردي! بروبگذر از اين بازار" ازاين مستي وطنازي ! اگرچون کوه هم باشي در اين دنيا تو مي بازي

هفت سين جمهوري اسلامي سنگسار سرکوب سانسور سلول و سياهچال سوگواري سياه پوشي و سينه زني سياهي و ظلمت

روزگاريست همه عرض بدن مي خواهند همه از دوست فقط چشم و دهن مي خواهند ديو هستند ولي مثل پري مي پوشند گرگ هايي که لباس پدري مي پوشند آنچه ديدند به مقياس نظر مي سنجند عشق ها را همه با دور کمر مي سنجند خوب طبيعيست که يکروزه به پايان برسد عشق هايي که سر پيچ خيابان برسد


مضرات امتحانات : افزايش بار علمي به طور نا خواسته ! كمبود شديد خواب و كاهش زمان لالا از هفت ساعت به هفت دقيقه ! رواج فرهنگ غلط پاچه خاري ! براي معلمان ! افزايش خشونت عليه حيوانات (خر زني !!!) چپ و چول شدن چشمها بر اثر روش هاي غلط تقلبي ! سردرد حاصل از تمركز شديد براي يافتن راههاي مدرن تقلب! افزايش ادب به طور چشمگير براي گرفتن جزوه از هر كس و نا كسي !!! و ديگه خودتون اينكاره ايد و ميدونيد ديگه


ترکه مي ره پلي استيشن بخره پول کم مي ياره تلويزيونش رو مي فروش


دعاي يك زن موفق: خدايا، از تو خردمندي مي‌خواهم تا همسرم را درك كنم، عشق مي‌خواهم تا او را ببخشم، بردباري مي‌خواهم تا شرايطش را بپذيرم، زيرا اگر از تو قدرت بخواهم، او را آنقدر مي‌زنم تا بميرد


از ترکه مي پرسن نظرت درباره بند گردنيه موبايل چيه ؟ ميگه خيلي خوبه . فقط موقع شارژ چند ساعتي آدمو علاف ميکنه


وقتي بارون مي بارد همه چيز زيبا ميشه گلها درختها همه چيز ميگم آ ميخواي يه سر زيره بارون برو شايد فرجي شد!:))



+_()*&&^%$$$##@%*):»ـآّ ؟>ءإژَُِ?ـ««{}_(*^%$#@@!@ ؟{}[]ـ)(*&^%$@#$%^*)(+ اين کتيبه آخري هست که از تخت جمشيد کشف شده است و متعلق به داريوش اول ميباشد . ترجمه : انرژي هسته اي حق مسلم ماست.



از يه لره ميپرسن تو شما آدم مشهور هم هست ميگه آره .... سوفيا لُره ! ، اليزابت تاي لُر ، لُر و هاردي .... يه ماده شيميائي هم هست که اختراع خودمونه بهش ميگن کلُر بخند !!

وقتي بارون مي بارد همه چيز زيبا ميشه گلها درختها همه چيز ميگم آ ميخواي يه سر زيره بارون برو شايد فرجي شد!


وقتي بارون مي بارد همه چيز زيبا ميشه گلها درختها همه چيز ميگم آ ميخواي يه سر زيره بارون برو شايد فرجي شد!:))


به يه خره ميگن چرا گوشات درازه ميگه هر خوشكلي يه نقصي داره


حسد ورزيدن علامت بارز بي لياقتي است. «لارو شفوکو»


ميدوني فايده اين شلوار کوتاه ها که دخترا مي پوشن چيه ؟ ....... پسرا همه سر به زير شدن


ترکه ميره دم يه بانک پاهاشو باز ميکنه مي شينه مردم ميان ميگن چرا اينجوري نشستي .ميگه گفتن به باز نشسته ها حقوق ميدن



لره تو تلفن رايگانه مياد برون بهش ميگن سالمه ميگه آره ولي آفتابه نداره


واقعا که عجب روزگاريه !!!! . . يکي خوابش سنگين ميشه تخت ميشکنه بعد که از خواب ميپره دستش ميشکنه فرداش از مرحله پرت ميشه پاش هم ميشکنه ميزنه به سرش سرش هم ميشکنه همون يارو خودش رو ميزنه به اون راه گم ميشه کلي اعصابش خوردميشه نوار خالي گوش ميده يه هو مي خوره زمين تا خونه سينه خيز ميره يه روز ميخوره به شيشه ميگه عجب هواي سفتي روز بعد ميخوره به ديوار کمونه ميکنه فرداش باز ميخوره به ديوار ميگه ببخشيد پس فرداش باز ميخوره به ديوار واي ميسته پليس بياد


پند امروز : در هر بدبختي يك جنبه خوبي وجود دارد.



خدايا عاشقان را با غم عشق آشنا كن



اجازه هست بشم فدات...؟ اجازه هست تو شعر من اثر بذاره خندهات...؟ شب كه مياد يواش يواش با چشمك ستاره هاش اجازه هست از آسمون ستاره كش برم برات..؟ اجازه هست بياي پيشم يه كم بگم دوست دارم؟ تو هم بگي دوسم داري بارون بشم دل ببارم بريم تو باغ اطلسي بي رنج و درد بي كسي بهت بگم اجازه هست گل روي موهات بذارم اجازه هست خيال كنم تا آخرش مال مني..؟ خيال كنم دل منو با رفتنت نمي شكني اجازه هست خيال كنم بازم مياي مي بينمت؟



تكيه به شونه هام نكن....من از تو افتاده ترم........ما كه به هم نمي رسيم........بسه ديگه!بزار برم.......كي گفته بود به جرم عشق!يه عمري پرپرت كنم............يه گوشه اي كنج قفس..........چادر غم سرت كنم........من نه قلندر ميشمو....نه قهرمان قصه ها......نه برده حلقه بدوش........نه مثل اون فرشته ها........من عاشقم.......همينو بس!غصه نداره.........بي كسيم!قشنگيه قسمت ماست!كه ما بهم نمي رسيم


آنچه که هستي هديه خداوند به تواست ،وآنچه که مي شوي هديه توبه خداوند است پس بي نظير باش


چقدر من بامزه ام؟! اگه تو اين پيغام را نگه داري به اين معناست كه من بامزه هستم. اگه ويرايش كنيش يعني من باز هم بامزه هستم. اگه به ديگران اين پيغام را بفرستي تو داري همه جا پخش مي كني كه من بامزه هستم. اگه پاكش كني يعني تو به من حسوديت ميشه چون من بامزه هستم



اگر مجنون شوي تو؛ من ليلي نشوم اگر خسرو شوي تو؛ شيرين نشوم گر شوي سام تو؛ من نرگس نشوم يک بار، فقط يک بار تو آدم شو نامردم اگر که حوا نشوم.


hoki_doki_toki (2007/04/02 06:31:54 ب.ظ): دلم مي خواست که درکنارم بودي تا دستت را بفشارم و اهسته آهسته قربانت ميشدم و از دهانت بوسه اي مي گرفتم چه مي توان کرد همه شب در التماسم وبا فکر زيبايي تو بخواب ميروم از تو چه پنهان مي ترسم به يادم نباشي،يا ناز بفروشي از تو در عشق چون کوه پا بر جا و چون درياي لغزنده انتظاردارم عهد و قسمهايت درست بماند بايد به خاطر داشته باشي دلي به خاطر تو روز وشب در هيجان است اگر چنين است تو نازنين من که بر ديده ام جاي داري مرا فراموش نکن تا فراموشت نکنم


داشتيم تو جاده ميرفتيم که چشمم افتاد به يه تابلو که روش نوشته بود : دوســت داشـــتن دل ميـــخواد نه دليـــل ....


آخرين فتواي مراجع قم صادر شد : احتياط واجب بر آن است که مسافر در قزوين نماز را نشسته بخواند


وقتي به دنيا آمدم صدايي در گوشم طنين افكند كه تا آخر عمر با من خواهد ماند. گفتم... كيستي؟ گفت...غم. خيال كردم غم نام عروسكي است كه مي توان با آن بازي كرد... ولي حالا فهميدم كه خود عروسكي هستم كه بازيچه ي دست غم شده ام


اگر آسمون بيفته. اگر زمين بلرزه. اگر خورشيد سياه شه. اگر ماه به دو نيم شه. اگر دريا صحرا شه. . . . . . . . بدبخت داره قيامت ميشه. نشستي آف مي خوني!!؟


يه ضرب المثل نميدونم كجايي ميگه كه به هيچ كس به جز خودت و خرت اعتماد نكن منم به جز خودم و خودت به هيچ كس اعتماد نميكنم


خواب ديدم خشايارشاه از فرط عصبانيت از فيلم سيصد زنده شده و دارد لشکر جمع مي‌کند تا به هاليوود حمله کند. چشمش افتاد به پوستر احمدي نژاد که شالي سياه و سپيد دور گردنش بود. دستش را مشت کرده دهانش باز و دندانها و زبان کوچکش هويدا بود. عقب عقب رفت با لکنت زبان پرسيد: آقاي بلوچ اين تصوير از آن کيست؟! گفتم اين حاکم امروز ماست. با دو دست چنان بر فرق کوبيد که نقش زمين شد. قبل از رحلت مجدد گفت: آبروي گذشته پيشکش؛ آبروي امروزتان را نجات دهيد




.-..::...:..:: .-..::....::::--.::::--:..:: .-..::....::::--.::::--:..:: .-..::...:..:: .-..::....::::--.::::--:..:: .-..::...:..:: .-..::...:..:: .-..::....::::--.::::--:..:: .-..::....::::..:: .-..::...:..:: ::..:: .-..::...:..:: .-..::....::::.::::- جوک براي نا بينا يان مگه تو کوري مي خوني هان



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 2,706